Od 5 października informacje o e-usługach w ochronie zdrowia pojawiają się w najpopularniejszych serialach telewizyjnych emitowanych na antenie TVP 2: „M jak Miłość” oraz „Na dobre i na złe”.

„Dzięki temu, że oba seriale mają obecnie najwyższą, bo aż kilkumilionową widownię („M jak Miłość” – ponad 5 mln, „Na dobre i na złe” – ponad 3,3 mln), możemy dotrzeć z przekazem na temat e-zdrowia do masowego odbiorcy. Ponadto dużą część widowni stanowią seniorzy, którzy są bardzo ważną grupą docelową naszych działań komunikacyjnych” - poinformowało Centrum e-Zdrowia.

Fani seriali mają okazję poznać, jak w praktyce ich ulubieni serialowi bohaterowie korzystają z rozwiązań e-zdrowia i jak wpływają one na codzienne życie. „W scenach z udziałem marki e-zdrowie pokazujemy, m.in. jak odbierać e-recepty SMS-em, jak zapisać się na świadczenia na podstawie e-skierowania, oraz udowodnimy, że korzystanie z Internetowego Konta Pacjenta może przynieść ratunek nawet w krytycznych sytuacjach” - tłumaczy Centrum e-Zdrowia.

.... ZOBACZ RÓWNIEŻ:

Kampania obejmuje umieszczenie wątków o e-zdrowiu w 3 odcinkach serialu „M jak Miłość” oraz 5 odcinkach serialu „Na dobre i na złe”. Emisja ostatniego odcinka będzie miała miejsce 23 grudnia br.


Źródło: Centrum e-Zdrowia