Użytkownicy aplikacji mogą już korzystać z nowych funkcji: skanowania kodów QR pacjenta podczas dodawania dokumentu oraz podpisywania spersonalizowanej (w aplikacji przeglądarkowej) zgody na przetwarzanie danych osobowych. Szczegóły w artykule.

Dr100 to innowacyjny program do prowadzenia placówek stomatologicznych. Pozwala nimi kompleksowo zarządzać, zarówno w części medycznej, jak i administracyjnej. Jest to możliwe dzięki licznym funkcjonalnościom, które oferuje, takim jak zaawansowany grafik wizyt, moduł magazynowy i rozliczeniowy, wizualny diagram zębowy, interaktywna karta periodontologiczna, baza leków i interakcji.

Program spełnia wszystkie standardy EDM i gwarantuje bezpieczeństwo danych. Jest dostępny „w chmurze”, co oznacza, że można z niego korzystać w dowolnym miejscu i czasie – wystarczy zalogować się na swoim koncie na stronie www.dr100.pl.

Do dyspozycji stomatologów oddajemy także mobilną wersję programu dr100, którą można pobrać zupełnie za darmo ze sklepów App Store i Google Play. Aplikacja została wyposażona w najważniejsze funkcje programu, umożliwiając lekarzowi wygodną pracę również wtedy, gdy nie ma dostępu do komputera. Przy pomocy telefonu można bowiem planować czas pracy, przeglądać karty pacjentów, digitalizować dokumenty i przeprowadzać wywiady medyczne. Zainstalowanie aplikacji nie tylko na telefonie, lecz także na tablecie pozwala korzystać z dodatkowych funkcji, tj. dodawania nowych pacjentów do systemu (w trybie bezpiecznym) oraz podpisywania zgód (m.in. zgody na przetwarzanie danych osobowych).

Obie wersje dr100 (przeglądarkowa i mobilna) są regularnie aktualizowane i rozbudowywane o nowe funkcjonalności. Jedną z nowości w aplikacji mobilnej jest kolejne udogodnienie związane z digitalizacją dokumentów, tj. możliwość skanowania kodów QR pacjenta podczas dodawania dokumentu. Dzięki zeskanowaniu kodu system sam określi typ wprowadzanego pliku oraz przypisze go do odpowiedniego pacjenta.

Druga nowość w aplikacji mobilnej to możliwość wyświetlenia i podpisania zgody na przetwarzanie danych osobowych, spersonalizowanej uprzednio w aplikacji przeglądarkowej (w sekcji „Administracja”, zakładce „Zarządzaj placówką”, rubryce „Inne”). Warto wiedzieć, że elektroniczny podpis jest tak samo ważny, jak ten złożony odręcznie. Korzystając z nowej funkcjonalności, lekarz ogranicza ilość drukowanej i przechowywanej dokumentacji.

Dr100 w wersji mobilnej pozwala podpisywać elektronicznie także inne dokumenty, w tym zgodę na leczenie stomatologiczne, na leczenie chirurgiczno-implantologiczne, na zabieg wybielania zębów, na leczenie endodontyczne, chirurgiczne, ortodontyczne i protetyczne, a także zaświadczenie o sanacji.

Więcej informacji o programie dr100 można znaleźć na stronie www.dr100.pl.